4 клас
Інформатика 4 клас
Назва: Підручник "Інфомратика, 4 клас"
Автори: Коршунова О. В.
Видавництво: Генеза
Мова: українська
Сторінок: 176
Рік: 2015
Формат: pdf
Розмір: 54 Мб
Урок №1-2
Мультик про Настуню та комп'ютер
Інтерактивна вправа "Техніка безпеки при роботі за комп'ютером" http://learningapps.org/view1164445
Назва: Підручник "Інфомратика, 4 клас"
Автори: Коршунова О. В.
Видавництво: Генеза
Мова: українська
Сторінок: 176
Рік: 2015
Формат: pdf
Розмір: 54 Мб
Урок №1-2
Мультик про Настуню та комп'ютер
Інтерактивна вправа "Техніка безпеки при роботі за комп'ютером" http://learningapps.org/view1164445
Вправа "Обери твердження"
Посилання на повноекранний перегляд http://LearningApps.org/view1684403
Посилання на повноекранний перегляд http://LearningApps.org/view1684403
Вправа "Словничок"
Карточки для гри "Лото"
Завдання: скласти в порядку що відповідає правильній послідовності алгоритму створення папки
Відео-інструкція до Вправи 2.1
Відео-інструкція до Вправи 2.2
Картка для лото "Алгоритм видалення файлів та папок"
Вправа для роботи у парах
У папці Школа на Робочому столі збережено папки та файли
Які файли та папки варто видалити? Чому?
Скільки таких об’єктів? Запропонуйте одне
одному алгоритм видалення зайвих файлів і
папок. Обговоріть, чий алгоритм міститиме
меншу кількість кроків.
Вправа для самостійного виконання
Гра «П’ять зайвих». Чотири файли з п’яти
можна об’єднати в групу за спільною ознакою,
а один з них — залишається зайвим, оскільки
не має цієї ознак. Визнач ознаки, за
якими кожен файл по черзі буде зайвим.
Фрагмент робочого зошита
Завдання: скласти в порядку що відповідає правильній послідовності алгоритму створення папки
Відео-інструкція до Вправи 2.1
Відео-інструкція до Вправи 2.2
Картка для лото "Алгоритм видалення файлів та папок"
Вправа для роботи у парах
У папці Школа на Робочому столі збережено папки та файли
Які файли та папки варто видалити? Чому?
Скільки таких об’єктів? Запропонуйте одне
одному алгоритм видалення зайвих файлів і
папок. Обговоріть, чий алгоритм міститиме
меншу кількість кроків.
Вправа для самостійного виконання
Гра «П’ять зайвих». Чотири файли з п’яти
можна об’єднати в групу за спільною ознакою,
а один з них — залишається зайвим, оскільки
не має цієї ознак. Визнач ознаки, за
якими кожен файл по черзі буде зайвим.
Фрагмент робочого зошита
УРОК №4
Відео до вправи 3.1
Відео до вправи 3.2
Вправа "Алгоритм копіювання файлів та папок"
Адреса вправи у повноекранному вигляді: http://LearningApps.org/view1704887
Відео до вправи 3.1
Відео до вправи 3.2
Вправа "Алгоритм копіювання файлів та папок"
Адреса вправи у повноекранному вигляді: http://LearningApps.org/view1704887
УРОК 5

Гра "Світлофор" (діти піднімають зелену картку, якщо погоджуються і червону, якщо не погоджуються)
Фрагмент робочого зошита
Урок 6
Презентація до уроку http://www.slideshare.net/OlgaBarna/6-53568046
Гра "Світлофор" (діти піднімають зелену картку, якщо погоджуються і червону, якщо не погоджуються)
Фрагмент робочого зошита
Урок 6
Презентація до уроку http://www.slideshare.net/OlgaBarna/6-53568046
УРОК 7
Презентація "Структура текстового документа"
(завантажити, щоб можна було використати анімаційні ефекти)
http://www.slideshare.net/OlgaBarna/7-53893293
Способи об'єднання рядків в абзац
Алгоритм зберігання тексту після редагування
Вправи для роботи за комп'ютером
Фрагмент робочого зошита
Вправа "Знайди пару"
Презентація "Структура текстового документа"
(завантажити, щоб можна було використати анімаційні ефекти)
http://www.slideshare.net/OlgaBarna/7-53893293
Способи об'єднання рядків в абзац
Алгоритм зберігання тексту після редагування
Вправи для роботи за комп'ютером
Фрагмент робочого зошита
Вправа "Знайди пару"

Комментариев нет:
Отправить комментарий